Matador Networks

NETGEAR Insight

Matador Networks se sídlem v texaském McKinney se zabývá poskytováním spravovaných služeb (MSP). Jedná se o úspěšnou firmu založenou na poskytování vynikajících zákaznických služeb a procesu ladění technologií, čímž se odlišuje od konkurence. 

S NETGEAR Insight posunula své služby na novou úroveň, může konkurovat mnohem větším hráčům a zároveň snížila čas a úsilí vynaložené na správu sítí zákazníků.

Pozadí

Společnost Matador Networks, založená Mattem Maupinem v roce 2012, se zpočátku soustředila na poskytování síťových a bezpečnostních řešení komunitním bankám v oblasti Dallas/Fort Worth. Vzhledem k povaze bankovnictví bylo nezbytné zajistit systémy splňující přísné státní a federální požadavky. Tyto zkušenosti vedly tým Matador Networks k expanzi do oblasti podniků, které se pohybují ve zdravotnictví. V dnešní době má firma zákazníky z různých odvětví.


"Partnerství se společností jako je NETGEAR nám umožňuje konkurovat mnohem větším organizacím, protože našim zákazníkům poskytuje přístup k široké škále produktů, které jsou na úrovni velkých podniků za ceny pro SMB." - Matt Maupin, prezident Matador Networks

Výzva

Bez ohledu na typ podnikání mají všichni zákazníci Matador Networks jedno společné: očekávání spolehlivého, vysoce výkonného a bezpečného síťového propojení napříč širokou škálou stále náročnějších aplikací. Zároveň i rostoucí objem připojených koncových bodů.

"MSP jsou na každém rohu. Jediný způsob, jak vyniknout, je sladit technologii zákazníka s jeho obchodními cíli. Náš personál zaměřený na služby zajišťuje proces sladění technologií s podporou našich strategických partnerství. Spoléháme na partnery, jako je NETGEAR, že dodávají produkty navržené tak, aby vyhovovaly potřebám klienta i jeho rozpočtu," říká Matt Maupin.

"Partnerství se společností jako je NETGEAR nám umožňuje konkurovat mnohem větším organizacím, protože našim zákazníkům poskytuje přístup k široké škále produktů, které jsou na úrovni velkých podniků za ceny pro SMB. Navíc, pokud narazíme na nějaké problémy, které náš technický tým potřebuje vyřešit, věříme, že nám NETGEAR poskytne podporu, kterou potřebujeme," dodává.

Před zavedením platformy NETGEAR Insight v roce 2018 měla společnost Matador Networks stejnou výzvu, jakou dnes čelí mnoho MSP. Aby bylo možné provést servis místního Wi-Fi zařízení, bylo vyžadováno připojení VPN nebo byl na místo vyslán technik. Ne všichni zákazníci měli k dispozici infrastrukturu podporující VPN a vyslání pracovníka spotřebovává hodnotné zdroje. Společnost Matador Networks tuto výzvu překonala pomocí Insight, cloudové služby správy sítě od společnosti NETGEAR, s jednoduchou instalací a monitorováním, konfigurací a diagnostikou více zařízení a webů prostřednictvím jediné obrazovky.


Řešení

"To, co Insight odlišuje, je poskytování podnikových funkcí z intuitivního portálu pro správu za cenu, kterou si malé a střední podniky mohou dovolit. Pamatuji si, jak jsem byl překvapený, jak snadno se instaloval. Zařízení spravovaná Insight, jako jsou naše Wi-Fi přístupové body, spolu s dalším vybavením NETGEAR, poskytují našim zákazníkům výkon, který bychom očekávali od dražšího a složitějšího řešení," komentuje Maupin.

Zákazníci těží ze snadného sledování stavu a sítě, provádění jednoduchých konfigurací a řešení problémů. Když zákazník potřebuje další pomoc, Insight umožňuje společnosti Matador Networks poskytovat okamžitou vzdálenou podporu bez nutnosti návštěvy webu nebo připojení k VPN.

"Naši zákazníci mají různé pracovní doby a Insight zlepšuje naši reakci na jejich požadavky. Aplikace umožňuje našim technickým pracovníkům snadno kontrolovat infrastrukturu během pracovní doby nebo i mimo ni z jakéhokoli mobilního zařízení nebo prohlížeče," vysvětluje Maupin.

Pomoc po ruce

Matt Maupin také vyzdvihuje podporu NETGEAR: "NETGEAR nevyžaduje certifikaci výrobce, což je pro malou společnost, jako je ta naše, důležitá výhoda z hlediska nákladů a času. Mému týmu se s produkty snadno pracuje a pokud potřebujeme pomoc, máme nepřetržitý přístup k partnerské podpoře. Tým NETGEAR také poskytuje neocenitelnou pomoc při designu. Když například zákazníkům představuji novou výstavbu, předám výkresy svému týmu kanálu k analýze webu. Inženýři vytvoří heat mapu pro místo, které poskytuje optimální umístění AP, pokrytí a výkon. Tento proces zlepšuje úroveň úspěšnosti našich služeb."

Výsledek

"Máme zákazníky, kteří používají Insight k mnoha účelům, jako jsou hostované Wi-Fi sítě, interní nebo privátní Wi-Fi sítě a sítě určené pro podporu IoT zařízení. Zákazník ve výrobním prostoru vydá notebooky zaměstnancům a tito zaměstnanci zapojí notebook v kanceláři, přejdou do konferenční místnosti nebo se přesunou do výrobní haly. Přístup k síťovým prostředkům, jako je sdílení souborů a platforma ERP, musí být vždy možný z kteréhokoli místa. Mezi další zákaznické aplikace a zařízení využívající Insight patří systémy zabezpečení objektů, systémy řízení vstupu a přítomnosti, televizory a konferenční zařízení," uvádí Maupin.

Bezpečnostní funkce v rámci Insight a Wi-Fi zařízení znamenají, že je snadné segmentovat VLAN do různých SSID. Hosté mohou například využívat Wi-Fi, aniž by riskovali ohrožení zabezpečení důvěrných back office systémů připojených ke stejné fyzické infrastruktuře.

AC Horn Manufacturing

Jeden z úspěšně zvládnutých klientů Matador Networks je AC Horn Manufacturing. "Nahradili jsme starší přístupové body a místní ovladač zařízením Insight nasazeným do dílny a firemní kanceláře. Bylo nakonfigurováno několik SSID a VLAN pro podporu skenerů čárových kódů, Wi-Fi pro hosty, audio a video zařízení a interní přístup k síti. To umožnilo AC Hornu sledovat probíhající práce, od surovin až po přizpůsobené finální komponenty nebo kompletní sestavu zařízení," popisuje Maupin.

Michael Horn, prezident a generální ředitel AC Horn Manufacturing, dodává: "S Matador Networks jsme začali spolupracovat v roce 2019, po pěti letech spolupráce s větším MSP založeným na DFW. Ihned po přechodu byla provedena cílená a podrobná analýza našich potřeb. V roce 2020 Matador Networks kompletně překonfiguroval naši IT infrastrukturu. Klíčové součásti tohoto upgradu zahrnovaly aktualizaci našich přepínačů na nejnovější produkty NETGEAR a zvýšení počtu přístupových bodů, zejména v obchodě, kde požadujeme rychlou a spolehlivou Wi-Fi za všech okolností a na všech místech. Moje firma je mnohem efektivnější díky mnoha doporučením Matador Networks, došlo k inteligentnímu a vysoce efektivnímu upgradu celého našeho systému. Jsem vděčný, že mohu spolupracovat s tak kvalifikovanou a efektivní společností."

Matt Maupin uzavírá: "Spolupráce s partnerem, jako je NETGEAR, znamená, že můžeme nabízet řešení podnikové úrovně v kombinaci s naším vlastním personalizovaným zaměřením na služby zákazníkům a týmem. Insight se stal nedílnou součástí našeho podnikání, pomáhá nám konkurovat mnohem větším společnostem a zároveň poskytuje našim zákazníkům flexibilní, nákladově efektivní a vysoce výkonná řešení šitá na míru jejich přesným požadavkům."