Cesta: Podpora

PODPORA PRODUKTŮ NETGEAR

Máte-li jakékoli dotazy k vašemu již zakoupenému přístroji NETGEAR nebo přístroj dle vašeho názoru nefunguje správně, kontaktujte naši technickou podporu prostřednictvím webového formuláře poprodejní technické podpory. V případě naléhavosti nás po odeslání e-mailu můžete kontaktovat i na telefonu 245 00 22 40.

Nazapomeňte prosím v rámci urychlení vyřízení vašeho dotazu uvést přesné označeni produktu, jeho verzi a firmware, který aktuálně používáte. Pokud se podpora týká síťových uložišť ReadyNAS, nezapomeňte rovněž uvést také typ disků, které používáte, a konfiguraci zařízení. Pokud se Váš dotaz týká nějaké systémové chyby, pošlete nám prosím i text chybové zprávy, kterou jste obdrželi od administračního rozhraní daného zařízení.

Jestliže nás chcete kontaktovat s přednákupními dotazy týkajícími se našich produktů, případně nám sdělit tipy na možnou spolupráci, podněty pro zlepšení našich služeb nebo jakékoli jiné informace, využijte prosím webový formulář předprodejní podpory.


Rozšířená webová znalostní databáze

Jestliže pro Vás není problém komunikace v angličtině, můžete navštívit i rozsáhlou webovou znalostní databázi na adrese support.netgear.com, kteránabízí užitečné informace o celém produktovém portfoliu společnosti NETGEAR, včetně dalších uživatelských příruček, produktových listů, aktuálních verzí firmwaru, ovladačů a dalších užitečných doplňků k jednotlivým přístrojům.


Odborné komunity

Na stránkách celosvětové komunity uživatelů a fanoušků datových úložišť NETGEAR ReadyNAS (www.readynas.com) najdete užitečné informace o celém produktovém portfoliu, novinky, nejaktuálnější verze firmwaru, tipy pro efektivnější používání, zkušenosti uživatelů, podpůrné materiály, ovladače, užitečný software k jednotlivým přístrojům, popis používaných technologií a spoustu dalších zajímavostí. Webové stránky www.myopenrouter.com zase přinášejí užitečné informace a firmwary pro OpenSource Wi-Fi řešení. Množství detailních informací k multimediálním zařízením NETGEAR pak naleznete na stránce fóra Multimedia Entertainment Devices.


Zaregistrujte svůj nový výrobek NETGEAR

Pokud navštívíte zákaznickou oblast my.netgear.com a vyplníte požadované registrační údaje, získáte rozšířenou podporu pro své zařízení a přístup k nejaktuálnějším událostem ve společnosti NETGEAR.


Prohlášení o shodě

Jestliže u vašeho přístroje NETGEAR nemůžete najít Prohlášení o shodě, navštivte tuto webovou stránku.